掃呢頁CODE去手機

2018年7月27日 星期五

陸永:陸永掛住冧女 老婆嬲豬:我就要搵屋搬 __,陸永,

陸永搞咩激親老婆呀?藝人陸永兩個女唔只唔怕昆蟲,仲好鍾意添,大女Hannah仲話自己男朋友係千足蟲!呢日陸永嫂Reina就喺Instagram上載幾條 ...


陸永搞咩激親老婆呀?


藝人陸永兩個女唔只唔怕昆蟲,仲好鍾意添,大女Hannah仲話自己男朋友係千足蟲!呢日陸永嫂Reina就喺Instagram上載幾條片,見到兩個女對住啲甲蟲難掩喜悅,起勢咁摸,High到跳晒舞!不過有人歡喜有人愁,Reina就似乎唔係好鍾意,陸永仲「靜雞雞」應承啲女畀佢哋養,搞到老婆話想搵屋搬添呀!

Reina返到屋企再上載兩個女「黑臉」合照,留言:「陸生唔知幾時答應啲囡(女),畀佢哋養甲蟲…今日果真帶咗兩隻鍬形蟲返嚟養…呢個表情係我對你哋三父女做先啱!#如果話要養蜥蝪(蜴)我就要搵屋搬」,網民就叫佢忍耐吓,仲笑言「好彩佢哋唔係話要養阿強(曱甴)」,不過相信Reina都係講笑,咁錫兩個女點捨得走呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!