掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

楊怡:13期訓練班聚會 楊怡林峯激罕合體惹哄動 __,林峯,楊怡,

友共情從來不變~尋日(30日)係楊怡39歲生日,不過佢竟然唔係同老公羅仲謙一齊過,而係同相識20年嘅同期藝員訓練班好友慶祝兼Gathering,真係勁 ...


友共情從來不變~


尋日(30日)係楊怡39歲生日,不過佢竟然唔係同老公羅仲謙一齊過,而係同相識20年嘅同期藝員訓練班好友慶祝兼Gathering,真係勁熱鬧呀!壽星女喺社交網上載照片,見到有張美妮、陳少邦、徐榮、楊明、趙永洪、李忠希、傅楚惠等十多人,仲有貴人事忙嘅林峯都喺度呀!

佢哋不停自拍,林峯仲飲到面紅紅添,就知佢哋玩得幾開心楊怡留言:「相識已是緣份(分),感恩我們能相遇、相知、相惜,20年的友誼,不容易❤13期萬歲❤開心難忘的830 謝謝大家」

網民都留言話好開心見到佢同林峯合體,好希望「峯怡」可以再合作拍劇!仲有唔少人留言「犀利妹同Kingsley」,係邊個?咪就係2010年佢哋喺《談情說案》嘅角色囉,可想而知呢對「情侶」有幾深入民心如今楊怡都做咗人妻,唔知幾時到林峯呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!