掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

【上月半裸行街】王敏德細女終於戴返個bra 同阿媽馬詩慧出動鬥晒肉 __,王敏德,馬詩慧,

作風一向wild嘅王麗嘉,平時著衫之道係⋯⋯愈少愈好!之前《壹仔》先見過佢連bra都唔戴,就喺中環鬧市飄過。今次又見到佢一個人喺銅鑼灣煲緊電話粥,似乎 ...




作風一向wild 嘅王麗嘉,平時著衫之道係⋯⋯愈少愈好!之前《壹仔》先見過佢連bra 都唔戴,就喺中環鬧市飄過。

今次又見到佢一個人喺銅鑼灣煲緊電話粥,似乎係等人喎!咦?今次終於戴返個bra 喇!橙色小背心襯熱褲。喺良好承托之下,王麗嘉條D cup 事業線,深不見底架!

有其女必有其母!冇幾耐媽咪馬詩慧黎到,著住仲黑色吊帶背心,少布程度同個女有得fight !不過上圍就唔夠阿女咁肉地喇!兩母女首先走去排隊買珍珠奶茶,王麗嘉仲出錢請媽咪飲。之後你一啖,我一啖!跟住見佢地急急腳行咗去超市,阿媽專心入貨,至於阿女就掛住篤電話。最後一站,去咗買麵包,又係阿女俾錢。

其實睇真d!一把年紀嘅馬詩慧同23 歲嘅王麗嘉拼埋,一啲都唔輸蝕,真係似兩姊妹多啲!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!