掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

唐嫣:揀好婚紗築埋愛巢?唐嫣被爆好事近 __,唐嫣,

唐嫣被爆同男友羅晉即將結婚!內地當紅女星唐嫣2016年12月6日33歲生日時公布同羅晉拍拖,今日仲傳出婚訊添!兩人經常拍拖出席活動,不過早前傳出分手, ...


唐嫣被爆同男友羅晉即將結婚!


內地當紅女星唐嫣2016年12月6日33歲生日時公布同羅晉拍拖,今日仲傳出婚訊添!兩人經常拍拖出席活動,不過早前傳出分手,如今不分即婚,網民都非常驚喜!有指唐嫣會同2年前認愛方式一樣,喺12月生日當天完成人生大事!

唐嫣被爆已經揀好婚紗同籌備緊婚事,兩人會喺外地舉行婚禮,只邀請部分親友出席。而婚紗就同台灣天王周杰倫老婆昆凌採用同一位設計師。雖然爆料網友已即時刪文,但婚紗照片已喺網上流傳,消息仲成為微博熱搜!仲有傳兩人已經買下3千萬人民幣(約3千4百萬港幣)豪宅做愛巢。

而唐嫣嘅工作人員對「揀好婚紗」傳聞表示不屬實,至於婚訊,就話對藝人私生活不太了解,未有否認婚訊!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!