掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

大肚老婆肥20磅自嘲肥豬王 陳柏宇:佢好可愛 __,陳柏宇,

【拍拖食飯】■準爸媽陳柏宇和符曉薇日前到大坑開餐,開心期待小公主出世。
【拍拖食飯】■準爸媽陳柏宇和符曉薇日前到大坑開餐,開心期待小公主出世。陳柏宇(Jason)日前孖陀着B女的老婆符曉薇(Leanne)到大坑開餐,同行還 ...


陳柏宇(Jason)日前孖陀着B女的老婆符曉薇(Leanne)到大坑開餐,同行還有一位女友人做電燈膽,離開時遇見熱情粉絲要求合照,Jason任影唔嬲。



■符曉薇懷孕前身材甚弗。資料圖片

■符曉薇懷孕前身材甚弗。資料圖片
【肚大如籮】■符曉薇站在一旁等老公和粉絲影相,可見懷孕的她身材已明顯走樣。

【肚大如籮】

■符曉薇站在一旁等老公和粉絲影相,可見懷孕的她身材已明顯走樣。
■大S聽見汪小菲取笑她吃得多,即時掟拖鞋洩憤。互聯網圖片

■大S聽見汪小菲取笑她吃得多,即時掟拖鞋洩憤。互聯網圖片

面圓胸部勁升

Leanne已經懷孕七個月,不過Jason好放心,沿路行去取車總是走在前面,拋離大肚老婆幾個身位,老婆就與女友人邊行邊傾。Leanne除了肚大如籮,胸部更勁升cup,面龐都變得圓潤。當記者上前邀請二人合照,兩夫婦都好nice笑對鏡頭。

當日Jason駕駛價值167萬的靚車接載老婆,翻查車主登記發現靚車並非他兩夫婦名下,事後Jason接受本報電話訪問解釋:「我架車入咗廠呀!check up、裝吓啲cam咁,因為冇車揸,廠嗰邊借架車畀我揸之嘛。」

問小公主出世後會否買家庭車代步?Jason表示:「生B後都唔會買新車,𠵱家架車幾好,好滿意。」至於本來是索模的Leanne懷孕後身材走樣,早前亦在社交網貼舊相呻:「失蹤咗個身材已經幾個月,而且每次照鏡都見到肥豬王,有一次照完鏡我問陳生,我𠵱家似唔似豬西?佢竟然話其實你不嬲都係咁,係咪想殺咗佢?」問Leanne肥了多少?她以短訊回覆本報:「肥咗二十幾磅呀!但Jason有讚好可愛!」



大S怒掟拖鞋

此外,徐熙媛(大S)最近和老公汪小菲拍攝內地真人騷節目《幸福三重奏》,被網民抨擊愛哭又造作。大S在日前播出的一集中炮製獨門咖喱飯給大家吃,還盛了一碗飯給自己,豈料汪小菲事後竟說:「老婆你吃那麼多不脹嗎?」激到大S即時向他掟拖鞋。

採訪、攝影:朱志聰、黃曉程




鍾意就快D Share啦!