掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

方中信笑港姐西貢拍外景 莫可欣:佢想去睇 __,莫可欣,方中信,港姐,

■方中信被老婆莫可欣踢爆經常出海睇靚女。
■方中信被老婆莫可欣踢爆經常出海睇靚女。方中信和莫可欣前晚在觀塘apm出席《與神同行:終極審判》首映禮,港姐出身的莫可欣當年選美到過希臘及羅馬拍外景, ...


方中信和莫可欣前晚在觀塘apm出席《與神同行:終極審判》首映禮,港姐出身的莫可欣當年選美到過希臘及羅馬拍外景,對於今年港姐改到西貢拍外景,方中信笑說:「好嘢喎!去西貢邊度影呀?等我去睇吓。」莫可欣即踢爆:「佢出海成日想睇靚女。」而被指遭無綫封殺的曾志偉,前日出席活動時繼續寸爆無綫:「香港呀?乜離將軍澳咁遠呀?」有指志偉因太寸嘴得罪高層,今年港姐司儀亦無份做。

另外,有讀者爆料指無綫每個部門都要裁減一成人手,娛樂新聞台約80人要裁5人,on air service約20人要裁兩人,日內會派信。

採訪:卓寶花

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!