掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

英超Fever:曼聯墮荒謬騙局?韋利安假經理人玩謝豪門! __,曼聯,

車路士嘅巴西球星韋利安,近期盛傳可能轉會曼聯、巴塞隆拿或者皇家馬德里,不過呢啲傳聞好可能變成鬧劇!事關有人懷疑假扮韋利安嘅經理人,仲冒充佢簽名,拎住張 ...




車路士嘅巴西球星韋利安,近期盛傳可能轉會曼聯、巴塞隆拿或者皇家馬德里,不過呢啲傳聞好可能變成鬧劇!事關有人懷疑假扮韋利安嘅經理人,仲冒充佢簽名,拎住張「A貨」委任信四出向歐洲豪門兜售,韋利安表明完全唔識信入面自稱經理人嘅丹尼笠臣。唔少球會都中招,「紅魔鬼」隨時都係受害者之一!

啱啱處理完護照問題嘅韋利安,已經返去車路士跟操,佢隨即喺社交網踢爆有人借佢個名招搖撞騙:「呢幾日我聽到有人拎住張FIFA經理人委任信,上面有冒充我嘅簽名,喺轉會市場四出行動。我要澄清我從未簽過呢封信,亦否認信入面所有內容,考慮到有人冒簽、或者用我個名做不當行為,我已經叫律師採取法律行動。」喺眾多傳會傳早當中,同韋利安拉得最近嘅就係曼聯,唔知「紅魔鬼」有冇搵錯人傾呢?

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!