掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

【夏娃兒】見到水同陽光就好興奮 丘雅雯對比堅尼有情意結 __,丘雅雯,

■秦芷瑤入行六年,喺唔少電視台工作過,𠵱家加入咗亞視。
■秦芷瑤入行六年,喺唔少電視台工作過,𠵱家加入咗亞視。亞視藝人秦芷瑤(Rose)近日為人熟識,係以「百萬富翁女」身份同陳志雲主持節目《百萬富翁》,對於 ...


亞視藝人秦芷瑤(Rose)近日為人熟識,係以「百萬富翁女」身份同陳志雲主持節目《百萬富翁》,對於公司傳地震,佢日前接受訪問時話係謠傳,公司已安排佢參與劇集演出。Rose話:「入行六年,之前拍電視、電影多,公司話會安排我拍劇,好想挑戰喜劇,曾經做過反派,正派都有,喜劇就冇。」佢自信搞笑功力夠,希望可以做到觀眾見到自己就開心。Rose擁34B、24、35身材,勝在平均,以纖巧取勝。雖然皮膚白晳,估唔到佢鍾意游水,仲不時到志願機構教輕度弱智小朋友游水。



■丘雅雯自言游水同打排球,令自己有健康膚色。 ■丘雅雯自言游水同打排球,令自己有健康膚色。

唔簽無綫

同Rose稱得上亞視御用女郎嘅丘雅雯(Peggy)前年晉身香港小姐二十名,之後以模特兒身份外闖,近日成為「百萬富翁女郎」喺亞視亮相。講到放棄簽約無綫,佢話:「佢哋有循例同我傾,但後來發覺想做番model多啲。」佢𠵱家發展不俗,包辦咗亞視唔少主持做。

身材高䠷嘅Peggy擁有32B、24、34身材,擁長腿同健康膚色,全拜游水加上自小學打到大學嘅排球所賜。佢近年轉戰瑜伽,喺沙灘上表現自然:「見到水同陽光就好興奮,對比堅尼有情意結,屋企保守估計都有三十套比堅尼。」




鍾意就快D Share啦!