掃呢頁CODE去手機

2018年8月8日 星期三

馬思純:金馬影后馬思純官宣同「快男」分手 __,純官,馬思純,鄭家純,

馬思純與年輕4年嘅「快男」歌手男友歐豪分手。金馬影后、內地女星馬思純曾傳因為工作繁忙緣故,與比佢年輕4歲嘅《快樂男聲》歌手男友歐豪聚少離多而分手,不過 ...


馬思純與年輕4年嘅「快男」歌手男友歐豪分手。


金馬影后、內地女星馬思純曾傳因為工作繁忙緣故,與比佢年輕4歲嘅《快樂男聲》歌手男友歐豪聚少離多而分手,不過1月時二人被拍到當街咀嘴,隨即打破分手傳言。

可是,馬思純及歐豪分別透過工作室發聲明,表示「人生聚散終有時」,二人已經分手,現為朋友關係:「朋友們:有幾句話想代表純純(馬思純)與小歐豪向大家坦誠說明,人生聚散終有時,兩人已決定回到朋友關係。相逢無悔,過往無憾。願未來前路各自珍重,祝好!感謝大家關心。感恩。」而馬思純及歐豪嘅微博則未有更新。

兩人於2015年因拍攝《左耳》一片而擦出愛火。有網友稱讚他們挑選了最佳的分手時間,因為今日是2018年8月8日,普通話「88」就拜拜!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!