掃呢頁CODE去手機

2018年9月16日 星期日

【降魔的馬國明遇對手】72歲鼎爺被欽點 入行52年第一次做男主角(足本版) __,馬國明,鼎爺,李家鼎,

今年72歲的李家鼎,事業感情兩得意。有個拍拖十幾年的女朋友外,自孫仔出世後,跟前妻施明亦恢復來往,一家人不時見面享受家庭樂。入行52年終於行大運,憑教 ...




今年72歲的李家鼎,事業感情兩得意。有個拍拖十幾年的女朋友外,自孫仔出世後,跟前妻施明亦恢復來往,一家人不時見面享受家庭樂。入行52年終於行大運,憑教煮食節目人氣大盛,除有人投資他繼續開第二間私房菜外,又再出食譜,成為今年書展最銷新書之一,約有七萬本。見鼎爺人氣勁,今年無綫再添食,安排他孭飛做煮食節目,即將開拍的電視劇《降魔的》2更會找他做男一,跟馬國明一齊孭飛。入行首次做男主角,打幾份工嘅鼎爺分身不暇,唯有同無綫開出每日工作八粒鐘條件,跟汪阿姐等睇齊。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:

鍾意就快D Share啦!