掃呢頁CODE去手機

2018年9月16日 星期日

打風:力抗山竹!石詠莉封鄧健泓「黐膠俠」 __,石詠莉,鄧健泓,

石詠莉靠鄧健泓保衛家園。隨着強颱風「山竹」的到來,藝人鄧健泓(Patrick)與太太石詠莉(Sukie),忙着在家「黐膠紙」做防風措施,Sukie將相 ...


石詠莉靠鄧健泓保衛家園。


隨着強颱風「山竹」的到來,藝人鄧健泓(Patrick)與太太石詠莉(Sukie),忙着在家「黐膠紙」做防風措施,Sukie將相關相片上載到社交網,當中包括一張Patrick被膠紙全遮面的趣怪相,而Sukie封老公做「黐膠俠」之餘更Hashtag字句如「保衛家園靠你嘞」、「深夜包膠」等,Patrick即放閃回應太太:「終於畀歌姬俠石詠莉揭穿我嘅身份。」

鄧健泓接受東網電話訪問說:「真係唔整唔得㗎,我哋嘅大廈結構比較特別,以前試過冇搞,真係成屋濕晒,所以今次趕住喺颱風到來前搞掂佢,而嗰卷透明大膠布係隔嚟屋畀嘅,多謝晒。」鄰舍發揮守望相助精神,值得鼓掌。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!