掃呢頁CODE去手機

2018年9月16日 星期日

馮盈盈:馮盈盈「公廁論」引戰 莊思敏:別丟光環架 __,盈盈,莊思敏,馮盈盈,

做家姐,梗係要撐個妹啦!前港姐冠軍馮盈盈早幾日因為「公廁論」掀起熱論,當中2010年港姐季軍莊思明直指「感覺好Cheap」,而前港姐亞軍朱潔儀就話覺得 ...


做家姐,梗係要撐個妹前港姐冠軍馮盈盈早幾日因為「公廁論」掀起熱論,當中2010年港姐季軍莊思明直指「感覺好Cheap」,而前港姐亞軍朱潔儀就話覺得 ...


做家姐,梗係要撐個妹


前港姐冠軍馮盈盈早幾日因為「公廁論」掀起熱論,當中2010年港姐季軍莊思明直指「感覺好Cheap」,而前港姐亞軍朱潔儀就話覺得肉酸,點知就引嚟口水戰!

繼尋日(15日)麥明詩公開力撐拍檔馮盈盈,大嗌批判者膚淺,今次就有莊思明家姐莊思敏網上發言,指#別丟光環架,又話要尊重歷屆師姐,又表明永遠都撐阿妹思明:「一張嘴可以氹死人,同樣可以殺死人。我們要學懂慎言,學懂尊重。#alwaysonlisaside #別丟光環架 #請尊重歷屆師姐 #嫁得好應該是福氣吧 I💜U #takeiteasy」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!