網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月29日 星期六

【被遺忘的有料之人】泳兒有副好波地 唔使露唔使谷一樣脹卜卜 __,泳兒,

大家都知泳兒好鍾意小動物,唔只自己養狗,就連流浪狗佢都仆心仆命咁去幫,更不時喺IG呼籲領養添。不過,有時網民就錯重點,竟然將目光投射咗去泳兒條事業線度 ...




大家都知泳兒好鍾意小動物,唔只自己養狗,就連流浪狗佢都仆心仆命咁去幫,更不時喺IG呼籲領養添。不過,有時網民就錯重點,竟然將目光投射咗去泳兒條事業線度。又難怪嘅,泳兒呢啲有料之人,真係會「乳」出驚人架。

近年泳兒少咗現身幕前,性感晒胸更加比早年買少見少,加上佢睇落瘦瘦削削,真係好易忘記原來佢上圍咁有睇頭。不過,有料嘅人唔使露唔使谷,一樣可以好脹卜卜,好似早前喺街撞見佢,雖然黑色衫包到密密實實,但胸前仲係呼之欲出!就算下身黑底透透地,但都不夠激凸上圍吸引。

嫌正面唔夠清楚,目測唔到有幾突出?咁咪嚟個側面囉。當泳兒喺Food Court坐低食飯團嗰陣,有幾澎湃一目了然啦。

泳兒呢日托住一個內衣褲品牌大紙袋,睇落脹卜卜好重手。有兩個可能,一係一次過買晒成年存貨,所以塞滿晒;二係泳兒身材太傲人,連幾件內衣都突別脹過人。其實,why not both?

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!