網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月29日 星期六

意甲:受害人面容首曝光 大爆C朗雞姦過程 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(互聯網)延伸閱讀:早年涉強姦受害人要重審 C朗:佢講大話https://bit.ly/2zE5yZW C朗被控告強姦,受害人面容首度曝光。今年34歲 ...


(互聯網)


延伸閱讀:

早年涉強姦受害人要重審 C朗:佢講大話

https://bit.ly/2zE5yZW 

C朗被控告強姦,受害人面容首度曝光。今年34歲嘅Kathryn Mayorga,雖然已經年紀唔細,但依然明艷照人,如果C朗9年前睇上佢都唔出奇。Kathryn決定聘請律師,控告C朗於09年強姦自己,佢近日向德國《明鏡周刊》巨細無遺咁講出被C朗強姦過程,表明自己當年被C朗「爆菊」,搞到直腸都傷埋。

「當年我同朋友去拉斯維加斯玩,C朗見到我向我微笑,幫我叫酒後留低電話就離開。好快我收到佢SMS,叫我去佢酒店房玩,話我朋友都喺度。我上到去,到佢間房換泳衣,佢突然全身赤裸衝入嚟,叫我摸佢下體30秒,我拒絕後佢仲叫我應該為佢口交。我當時覺得佢又出名又靚仔,但講嘢唔經大腦,所以忍唔住笑咗出來。之後我哋接吻,我冇諗過更進一步,但佢竟然撲上來仲雞姦我。我叫佢停,但佢就一路問我痛唔痛。完事之後,佢跪喺我面前求我原諒,話自己99%係好人,依家就係嗰1%壞因子,令佢做咗錯事。」

Kathryn嘅律師指,當時Kathryn被C朗整到直腸受傷,今次係針對C朗對佢當事人帶來嘅身體傷害,以及傷害帶來嘅後果而作出起訴。

延伸閱讀:

早年涉強姦受害人要重審 C朗:佢講大話

https://bit.ly/2zE5yZW 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!