網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月2日 星期日

【精采過《延禧》】工藤佑采爆Seed呻遭抹黑 狂鬧黃心穎護主搏見報 __,《延禧》,工藤佑采,心穎,黃心穎,

(IG圖片)
工藤佑采嬲到震(IG圖片)今屆落選港姐工藤佑采,喺節目直播期間,被指「黑面」、「hea跳」,話題性仲高過冠軍嘅陳曉華。日前有周刊報道指,工藤喺決賽當日 ...


工藤佑采嬲到震(IG圖片) 工藤佑采嬲到震(IG圖片)

今屆落選港姐工藤佑采,喺節目直播期間,被指「黑面」、「hea跳」,話題性仲高過冠軍嘅陳曉華。



日前有周刊報道指,工藤喺決賽當日,拒絕出場做佈景板,令工作人員束手無策。噚日工藤已經喺ig回應過報道,指從來都冇拒絕落選後跳舞,指有人抹黑,又話冇當過落選佳麗係港姐。



咁敢言,作為2012年港姐亞軍嘅黃心穎就有啲意見,佢噚日出席活動時話,認為工藤黑面態度有問題,仲話對工藤徹底失望。



而工藤今日傍晚再度開火,喺ig文章開端強調「人不犯我~我不犯人」、「凡事留一線~他朝好相見」,但絕對唔會打不還手。



然後工藤再將矛頭直指黃心穎話:「黃心穎,我幾時有講過,我話比賽辛苦不滿意?從頭到尾,比賽完咗我都冇講過!係直到琴(噚)日,小氣方丈公開抹黑我、我先至出聲、都係講緊佢哋抺黑我、而不是說比賽辛苦、既然你哋要屈我,我都唔排除將來會講下比賽嘅事。」



工藤之後越講越狠:「你堂堂三甲香港小姐、連閱讀理解都唔識?真係叻豬!黃小姐,你唔使咁護主心切喎!我如果係你接受訪問,就會話冇留意,冇回應因為支持吾(唔)支持,都係死路一條!順得哥情失嫂意!你成功咗啦、成為咗第一個,我會喺網上公開講嘅人~」工藤亦都話,黃心穎係為咗搏見報,先藉機批評。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!