掃呢頁CODE去手機

2018年10月31日 星期三

陳偉琪:無視天氣轉涼 陳偉琪豪晒34E暖宅男 __,陳偉琪,

見到佢……即刻好懷念夏天。藝人陳偉琪(Vicky)一向熱愛戶外活動,呢日佢又再出動啦,佢仲喺社交網上載一段揸車外出嘅片叫大家估下佢去咗邊,不過佢好快就 ...


見到佢……即刻好懷念夏天。


藝人陳偉琪(Vicky)一向熱愛戶外活動,呢日佢又再出動啦,佢仲喺社交網上載一段揸車外出嘅片叫大家估下佢去咗邊,不過佢好快就再甫新片開估,原來係去咗海邊睇浪。心情大好嘅佢拍片記錄浪花四濺嘅形態,仲話呢個畫面好治癒添!

講到明去海邊,又點少得着三點式呢?Vicky好識做咁晒出兩張水着相,相中見佢着上超低胸泳衣大騷34E導彈級身材,加埋佢個女神式甜笑,真係引死唔少男粉絲!除咗福利圖之外,佢亦好感性咁問大家「快樂對你是甚麼?」,又指:「For me, happiness is staying true to myself and bringing hope to those around me. (對我而言,快樂是忠於自己並為身邊的人帶來希望。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!