掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

【熊市我最叻】「滙豐80蚊走晒」李伯伯:唔好信大戶財演講野! __,滙豐,

散戶李伯。
【新增影片】受美股拖累,港股今日開市跌逾500點。散戶李伯表示自己唯一持有的匯豐(005)已於今年80元時沽清,套現數十萬現金。「我喺佢3萬2嗰陣走曬 ...


【新增影片】



受美股拖累,港股今日開市跌逾500點。散戶李伯表示自己唯一持有的匯豐(005)已於今年80元時沽清,套現數十萬現金。「我喺佢3萬2嗰陣走曬啦,而家咩都冇買。」滙控今年1月曾高見86元,中午收報60.65元。



李伯伯認為恒指會跌至1萬8千點,奉勸散戶現時不要急於入市。他又指,「唔好聽大戶同電視機上面嘅人講野,你買牛買熊佢地一樣照殺。」



他又補充,股票市場4至5年為一個周期,自己經歷數個周期,以上都是他的經驗之談。



記者:蘇承智



全球樓行 Dream House零距離

https://hk.feature.appledaily.com/overseasproperty




鍾意就快D Share啦!