掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

裸背拍戲拒問王子 Stephy預告陪Miki一齊陀B __,Stephy,楊愛瑾,鄧麗欣,Miki,

Stephy喺戲中有裸背戲,佢認為係自己嘅性感底線。
Stephy喺戲中有裸背戲,佢認為係自己嘅性感底線。楊愛瑾(Miki)前年嫁永安太子爺郭永淳,佢哋嘅囝囝Luken已經歲半大,Miki日前再喺社交網宣 ...


楊愛瑾(Miki)前年嫁永安太子爺郭永淳,佢哋嘅囝囝Luken已經歲半大,Miki日前再喺社交網宣佈陀第二胎。冇化妝嘅大肚Miki,早前單拖去中環一間超市,見到佢面色有啲蒼白,入到超市就揀蔬果、肉類同麵包,買完就打電話通知司機嚟接佢,Miki上車之後就即食麵包醫肚。



由泰迪羅賓執導嘅《八步半喜怒哀樂》前晚舉行首映。

由泰迪羅賓執導嘅《八步半喜怒哀樂》前晚舉行首映。
陀緊B嘅Miki,早前去中環一間超市入貨。

陀緊B嘅Miki,早前去中環一間超市入貨。
Miki買完嘢就打畀司機。

Miki買完嘢就打畀司機。

早知有咗

Miki老友鄧麗欣(Stephy)前晚同張繼聰、陳靜(DaDa)、邵音音、林敏驄、蘇麗珊同導演泰迪羅賓到銅鑼灣出席電影《八步半喜怒哀樂》首映,Stephy話早排約過Miki食飯,一早就知對方有咗:「Miki好幸福,等佢有第三個嘅時候我陪佢。」

講到戲中有背部半裸演出,Stephy話:「冇考慮太多,因為相信導演,現場環境恐怖加埋我露背一樣恐怖。」Stephy認為暫時係自己嘅性感底線,相信亦係男友邱勝翊(王子)可接受嘅底線:「之前冇問過佢,因為臨時先決定拍,佢有睇過劇照,冇特別講嘢,我覺得拍得幾靚,佢都唔會反對。我哋唔會刻意問對方,會互相尊重。」會唔會限制男友拍親熱戲?Stephy話:「唔會,我都唔想自己有限制,如果佢拍親熱戲,我可能選擇唔睇。」



出賣姊妹

之前俾吳雨霏取笑同王子出雙入對,又催促結婚生仔,Stephy話:「好姊妹係用嚟出賣朋友,佢成日催呢樣催嗰樣最叻,唔會太快,拍吓拖先。」

撰文:馮仁昭




鍾意就快D Share啦!