網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月11日 星期四

陸永:咩生日禮物咁有意義?陸永為老婆獻出第一次 __,陸永,

到底陸永送咗咩生日禮物畀老婆?農夫成員陸永不嬲都係愛妻號,老婆大人Reina生日,真係少啲心思都嫌自己唔夠誠意,送花送蛋糕當然要做足,不過佢就話有份神 ...


到底陸永送咗咩生日禮物畀老婆?


農夫成員陸永不嬲都係愛妻號,老婆大人Reina生日,真係少啲心思都嫌自己唔夠誠意,送花送蛋糕當然要做足,不過佢就話有份神秘禮物,依家都仲未用到,咁呢禮物係乜呢?

原來Reina已經喺ig公開咗老公送咩禮物畀佢,第一份係單反相機連鏡頭,陸永仲報埋攝影班添,方便佢哋幫兩個女影到見得人嘅相;第二份禮物就勁有心思……原來陸永係冇車牌,為咗老婆以後唔使咁頻撲,就的起心肝學揸車,以後唔使老婆做「柴可夫」

陸永又賣晒口乖,留言話老婆已經28歲,但仲好似18歲咁,令人妒忌,仲Hashtag自嘲:「似唔似一個阿叔攬住個𡃁妹!」Well~你由到到尾都係想讚老婆後生啫!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!