網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月11日 星期四

馬德鐘茹素速減逾10磅 大廚出馬示範素菜 __,馬德鐘,

馬德鐘日前接受專訪時稱,已茹素半年,加上運動配合,瘦了十多磅。
馬德鐘日前接受專訪時稱,已茹素半年,加上運動配合,瘦了十多磅。現年50歲的馬德鐘在12年轉戰內地,有健康身體先可以接受更大挑戰,馬德鐘坦言半年前開始茹 ...


現年50歲的馬德鐘在12年轉戰內地,有健康身體先可以接受更大挑戰,馬德鐘坦言半年前開始茹素,再配合適當運動,身形更弗爆,歸根究柢原因只得一個:「我希望事業可以再衝一次,不論內地或香港嘅電影都可以再有新嘗試。」

撰文:陳杰

攝影:林賓尼

馬德鐘12年離開無綫,六年間三度為電視台孭飛拍劇,算是飲水思源,馬德鐘日前在銅鑼灣接受《蘋果》專訪時,表示鍾意現時的自由身合作形式,是否因為以前劇接劇,變成「血汗工廠」?他說:「冇辦法,以前都要喺一個好多實戰機會地方去充實自己,電視台畀好嘅平台我哋不停去實習,角色上我哋做完一,又去做二,再去做三,演員要好快去適應唔同環境,打穩基礎,所以當我有機會出去外面發展,會發現真係好快手,樣樣都熟咗。」

眼前的馬德鐘狀態的確比當年好,原來他已經茹素半年,在飲食習慣影響下,消瘦了十多磅,整個人感覺好fresh,馬德鐘說:「既然人到中年,應該要食得健康,所以咪改變飲食習慣,由多菜少肉開始,無論喺屋企定喺內地開工,我都會為自己炮製素餐,希望食得健康。」



無論在家還是於內地開工,馬德鐘都會炮製素餐。 無論在家還是於內地開工,馬德鐘都會炮製素餐。

遠離肉類

對於開始轉食素,馬德鐘說:「其實都係想身體健康啲,食入口嘅嘢最重要,唔係完全停晒,有時要出去應酬,同朋友聚會,揀選嚟食,基本上唔食肉,有時食少少海鮮。唔食肉,各方面配合,令自己身體狀態同皮膚都健康啲同好啲,咁多好處,諗唔到點解唔咁做?」

聲稱是「牛魔王」、無牛不歡的馬德鐘,一下子要戒食心愛的食物,他坦言不能操之過急,要逐少逐少減:「人嘅慣性,一下改變幾辛苦,點令自己成功,咪做啲好好食嘅健康食品。素菜都畀到足夠體力,我最鍾意食紫洋葱,不論生食熟食,我無論煮乜嘢都會加,有時喺內地拍戲,我返酒店都自己買嘢煮,有時涼拌,有時炒個意粉,煮嘢食係樂趣。食多啲蔬菜水果,腸嘅負荷唔使咁辛苦,食完第二日唔使好多嘢頂住個肚,起身個人都醒唔到。」



戒掉咖啡

不單食物方面有改變,馬德鐘連咖啡和酒類飲品都戒掉:「飲咖啡要加奶,啲牛奶都由牛度出嚟,所以索性戒埋。酒類其實最致肥,除非係應酬,其他時間都盡量係滴酒不沾。」結果再配合適當運動,身形更弗爆,他笑言:「喺呢半年,我嘅體重輕咗十幾磅。」

近年馬德鐘以自由身方式和不少團隊合作,他坦言:「我𠵱家好開心呀,自由啲,自己揀選唔同嘅嘢,可以同唔同平台、唔同嘅團隊工作,基本上未試過重複同一個團體合作,自然會學識到唔同嘅嘢,眼界大開,返到無綫,我可以用我純正廣東話演繹角色,身邊合作拍檔,台前幕後都係熟嘅人,模式會習慣,大家多咗有默契。」至於會否嘗試做導演?他說:「有咁諗,做導演太辛苦,要兼顧嘅嘢好多,𠵱家呢個時間,我希望事業可以再衝一次,不論內地或香港嘅電影都可以再有新嘗試。」



馬德鐘的兒子馬在驤(右二)是游泳健將,去年於泳賽奪8金兼贏得全場總冠軍。資料圖片

馬德鐘的兒子馬在驤(右二)是游泳健將,去年於泳賽奪8金兼贏得全場總冠軍。資料圖片

囝囝得真傳

馬德鐘與太太張筱蘭於98年誕下了兒子馬在驤(Xiang),本身是游泳健將,加上又遺傳了爸爸的高䠷身材,成為最受注目的星二代。雖然Xiang有興趣入行,但不可以忽略學業,日前馬德鐘談到工作的安排,他說:「有得篩選當然最好,但搵錢都重要嘅,囝囝喺澳洲讀書,要搵學費。如果賺錢唔重要,點會一個演藝行業養活我一家人,亦要尊重行業,我可以用興趣搵食,好感恩。」

不知是否想跟86歲的胡楓(修哥)一樣永不言休?馬德鐘笑說:「暫時係咁諗,修哥有魄力,有活力,好令人佩服,有個心理狀況同心態好緊要,佢係好榜樣。」他還說:「其實做乜嘢角色都冇所謂,我只係想每一套戲可以唔重複演角色,多啲發揮空間已經好滿足。」



場地提供:The Stadium(CWB)




鍾意就快D Share啦!