網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月11日 星期四

C朗:【C朗涉姦】神劇情!皇馬會長係罪魁禍首? __,基斯坦奴朗拿度,C朗,

C朗拿度2009年涉嫌強姦事件被翻出,呢位葡萄牙巨星日前由律師發聲明,承認曾經「喺顧問建議下同女事主簽封口協議」,不過當中原來有更加驚人情節,據葡萄牙 ...




C朗拿度2009年涉嫌強姦事件被翻出,呢位葡萄牙巨星日前由律師發聲明,承認曾經「喺顧問建議下同女事主簽封口協議」,不過當中原來有更加驚人情節,據葡萄牙《晨郵報》爆料,當年要求C朗拿度簽呢份協議嘅,正正就係皇家馬德里會長皮里茲!

延伸閱讀:【大反擊!C朗聲明爆料:你情我願】

https://bit.ly/2OM22W3 

案發嘅2009年夏天,就係C朗拿度啱啱由曼聯轉投皇家馬德里嘅時間,涉嫌強姦事件發生後,C朗本來拒絕簽封口協議,因為擔心自己會被視為強姦犯,不過皇馬會長皮里茲為免呢件事影響C朗,令自己巨額投資化為烏有,所以要求C朗同女事主和解,結果就畀咗37.5萬歐元掩口費,《晨郵報》消息指,C朗律師將會以「皇馬迫C朗簽封口協議」作為重點抗辯理由。

事實上,之前有報道話C朗陣營中曾有人提出陰謀論,話因為C朗離開皇馬,所以對方實行連串抹黑工程,包括令佢失去世界足球先生、歐聯食紅牌以及今次涉嫌強姦官非等等,只不過冇證冇據,奈對方唔何。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!