網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月16日 星期二

趙麗穎:羅晉娶唐嫣 馮紹峰趙麗穎傳已領證 __,趙麗穎,馮紹峰,唐嫣,

馮紹峰與趙麗穎傳出已經領證的消息,可喜可賀。內地影圈近日因瞞稅風波搞到人心惶惶,不少內地女星都趕住嫁,好多仲奉子成婚低調進行,趙麗穎七月中宣布停工,更 ...


馮紹峰與趙麗穎傳出已經領證的消息,可喜可賀。


內地影圈近日因瞞稅風波搞到人心惶惶,不少內地女星都趕住嫁,好多仲奉子成婚低調進行,趙麗穎七月中宣布停工,更傳有孕,日前其經理人又爆她好事近,原來她與馮紹峰及、唐嫣與羅晉這兩對戀人傳出已經領結婚證的消息。

馮紹峰與趙麗穎去年因拍攝《西遊記.女兒國》而一起,趙麗穎懷孕後馮紹峰都好緊張,更即刻向對方求婚,二人更急急於9月1日於上海民政局進行結婚登記,隨即飛來香港買嬰兒用品。雖然趙麗穎唔想畀人知佢奉子成婚,但呢啲嘢邊瞞到人㗎!

東網向二人的媒人、星皓老闆王海峰求澄二人是否已婚,王海峰笑言不知道:「不過如果係真嘅話,就祝佢哋永遠幸福、開心。」

另外,內地女星唐嫣與小生羅晉同樣玩奉子成婚,五月時二人知道懷孕後,羅晉已公開表示會跟唐嫣結婚,仲有人話佢哋本月28日會去維也納舉行婚禮,邀請的圈內人都少之有少,亦一樣相當低調。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!