掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

《跳躍生命線》:新劇收得!陳瀅做呢樣嘢慶功 __,陳瀅,

陳瀅話去捐血!無綫台慶劇《跳躍生命線》播出以來收視不錯,七天跨平台總收視為29.8點,第十集(19日)更達30.8點,無綫今晚於電視城舉行祝捷晚宴,除 ...


陳瀅話去捐血!


無綫台慶劇《跳躍生命線》播出以來收視不錯,七天跨平台總收視為29.8點,第十集(19日)更達30.8點,無綫今晚於電視城舉行祝捷晚宴,除了主演的陳瀅、劉佩玥、馬德鐘、何廣沛等之外,高層杜之克及曾勵珍也有出席。

陳瀅對於作品收視好感高興,透露獲悉部份集數更接近31點收視,問到將如何慶祝?她謂:「觀眾鍾意睇男士多啲,聽聞郭子豪、何廣沛同張彥博為慶祝30點,去咗沙灘拍一段片好似係露三點。(你呢?)我好似冇試過有劇係30點收視,所以會做慈善活動,諗住叫演員一齊捐血,套劇講救護,去救護站宣傳都係一個好想法,有同監製推薦過。」更自言近4年來每年至少捐血兩次。

問到可有觀眾讚她演技有進步?陳瀅不諱言的確有人讚,還預告劇情將講述她與羅蘭的婆孫感人戲,相信是催淚點,更謂:「劇入面我有男人婆一面,又粗魯同撩鼻屎,以前畀人叫女神,其實我都可以有其他路線,同埋今次撩鼻屎係自己加入去,竟然冇剪走,都叫係我部份真性情。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!