掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

張家瑩(張珮汶):宮頸壓力太重!張珮汶生產前要「長攤」 __,張家瑩,張珮汶,

好彩有老公呵番……藝人張珮汶(前名張家瑩,Grace)最近和老公到美食節湊熱鬧,懷孕21週嘅佢胃口大增,不過大肚婆有忌食餐單,美酒佳餚當前,Grace ...


好彩有老公呵番……


藝人張珮汶(前名張家瑩,Grace)最近和老公到美食節湊熱鬧,懷孕21週嘅佢胃口大增,不過大肚婆有忌食餐單,美酒佳餚當前,Grace只能忍口,她在社交平台留言:「今晚不能Wine只能Dine,見人哋飲得好開心,勁葡萄!」

話口未完,Grace就連出街嘅「自由」都冇埋:「BB最近真係大咗好多呀,胎水也愈來愈多,所以宮頸壓力也相對重咗!為了BB足月出世,未來五個月我要聽話乖乖在家好好休息了,大部分時間都要躺着或坐着,如果一定要出街也只能點到點。老公影低我這個樣子安慰我説:『你這樣好看,懷孕媽媽真美⋯⋯』我對老公說:『其實懷孕真的很累呢,但這是我們的孩子,我一定要堅持下去的』」。

BB都未出世已經將佢所有生活習慣都改變晒,所以話做媽媽真係好大犧牲,好偉大㗎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!