掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

蕭潤邦:蕭潤邦有陰謀!婚前收番江若琳間麵館 __,江若琳,蕭潤邦,

蕭潤邦將麵館轉營,就算與江若琳即將結婚,但仍然第一時間收番間麵館另有計劃。「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)於今年3月斥資百萬在深水埗開麵館後送給未婚妻 ...


蕭潤邦將麵館轉營,就算與江若琳即將結婚,但仍然第一時間收番間麵館另有計劃。


「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)於今年3月斥資百萬在深水埗開麵館後送給未婚妻江若琳(Elanne)打理,可是傳來消息指麵館即將「暫停運作」,而今日麵館仍有營業,在午餐時間有不少食客駐足舖頭門口看菜單,生意不錯。

而忙於拍新劇的Elanne接受東網訪問時表示,對於麵館的「新動向」她說:「對於我哋嚟講係好嘅消息嚟㗎。」指麵館開業以來,營業額理想,只是Oscar有新計劃:「佢只係將個品牌統一化咗。(贊成呢個決定?)始終飲食業,佢先係領導者,平時佢都係帶住我行,所以佢任何決定,我一定支持,覺得係啱嘅。」

本周末「執手尾」

Oscar強調麵館只是轉營,Elanne的品牌不會消失:「Elanne百分百支持,呢個決定,只係想集中火力想做得更好,呢個係一個發展上嘅決定,唔會唔開心,因為我哋兩個品牌係同一體,只係一個品牌嘅統一,麵館所有啲菜單都會喺生煎包店繼續,因為麵館嘅廚師會喺包店繼續同大家服務,覺得呢件事係好正面,可以集中火力。」他又指其食店正進行擴展計劃,現正物色旺角理想地點再開舖。問麵館營業至何時?他說麵館已租約期滿,或本周末就「執埋啲手尾」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!