掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

張曦雯:【表現未如理想】張曦雯匿埋揼心口爆喊 __,張曦雯,

女神對自己有要求!無綫劇集《跳躍生命線》是「打機女神」張曦雯(Kelly)拍攝的第二套劇集,角色與她真人有點相似,外國長大、思想正面、敢作敢為,令當時 ...


女神對自己有要求!


無綫劇集《跳躍生命線》是「打機女神」張曦雯(Kelly)拍攝的第二套劇集,角色與她真人有點相似,外國長大、思想正面、敢作敢為,令當時演戲經驗不多的她容易掌握角色,她笑說:「我諗嘢好正面,唔開心好快唔記得,阿媽都讚我呢個特質最好。」

不過,Kelly對自己的工作要求很高,入行初時表現不夠好,會在家揼心口及匿埋喊,她說:「有時都對自己幾苛刻,依家覺得做得好啲,就對自己冇咁多挑剔。我性格幾內向,最初做司儀唔慣喺咁多人面前講嘢,中文唔好,講廣東話都係一個挑戰,依家習慣咗做司儀,但演群戲都會緊張,郭晉安教我深呼吸控制,唔好畀心跳加快。」

睇自己演技打冷顫

平時最愛在家打機、睇戲的Kelly,最怕看自己的演出,初時更會睇到打冷震!拍攝《跳》劇期間,多得拍檔馬德鐘指點,並與她分析劇本:「我拍戲經驗唔多,如果要玩技巧真係唔識,馬德鐘叫我用心去演、投入角色,希望表達出嚟可以感動到人!演戲最難係冇話有一個最好嘅方法,依家學習拍完唔好諗咁多,以前返到去左諗右諗,令自己好大壓力。」

雖然她從沒正式接受演戲訓練,但屋企也有多本演戲「天書」,每隔一段時間翻看也會有得着,覺得累積經驗對演戲事半功倍。

場地:九龍貝爾特酒店

服裝:Ba&sh

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!