掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

馮盈盈:被張頴康摸大髀!馮盈盈笑住話… __,張頴康,馮盈盈,

馮盈盈話佢同張頴康對戲咋!前港姐冠軍馮盈盈言論雖然大膽,但與醫生男友卻十分恩愛,不時放閃。不過,最近拍攝《解決師》竟與人夫張頴康傳緋聞,被指主動撩張頴 ...


馮盈盈話佢同張頴康對戲咋!


前港姐冠軍馮盈盈言論雖然大膽,但與醫生男友卻十分恩愛,不時放閃。不過,最近拍攝《解決師》竟與人夫張頴康傳緋聞,被指主動撩張頴康談笑,更被摸大髀,她說:「張頴康係顧家好男人所有人都知,所謂摸大髀我哋其實喺度對緊戲,試緊啲動作,因為之前都畀導演話我哋做一對情侶太生疏,要有多啲身體接觸,拖吓手仔、掂吓,觀眾先Feel到我哋係做緊情侶,呢啲都係劇情同工作需要。」

她對於與「爸爸」張頴康傳緋聞啼笑皆非,她笑說:「佢似我老竇多啲,自己係新人好多嘢甩漏、唔識,佢就好似阿爸教女咁指點我,但係我又成日駁嘴喎,佢話我仲難湊過佢個女,哈哈。」她又透露張頴康老婆麥雅緻與女兒不時來探班,大家因拍劇變得熟稔,麥雅緻還邀請她與男友到其新屋打邊爐。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!