網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月26日 星期五

無講「侍產假一日都唔應該畀」 廿蚊張反多謝無綫女主播? __,無綫,

張宇人稱不應將不支持增加侍產假的僱主標籤為無良。
張宇人稱不應將不支持增加侍產假的僱主標籤為無良。【本報訊】多間傳媒曾報道,飲食界立法會議員張宇人曾指「侍產假一日都唔應該有」的言論,被指涼薄兼無良僱主 ...


【本報訊】多間傳媒曾報道,飲食界立法會議員張宇人曾指「侍產假一日都唔應該有」的言論,被指涼薄兼無良僱主,張宇人昨否認曾發表此言論,直斥無綫新聞主播張文采「創造」這句話,自嘲自己說話能「賣紙」,對新聞自由有貢獻。議會陣線議員朱凱廸指,連建制派報章亦曾報道張宇人拒收回言論,反問張若沒有發表相關言論,又何來拒絕收回?

張宇人昨於辯論將侍產假增加至7日的修正案時,表明反對有關修訂,又否認說過「侍產假一日都唔應該有」,「呢句說話,正式嚟講,係來自無綫電視時事節目《新聞透視》主持,佢都係姓張,叫張文采,不過佢好樣過我好多,該節目透過剪接,喺我說話嘅中間,加入張文采嘅聲音,說我話『一日都唔應該畀』,好多報章都引用咗呢句」。



張文采被指在節目創造soundbite概括訪問內容。 張文采被指在節目創造soundbite概括訪問內容。

曾被指拒收回言論

張宇人指要向張文采「致謝」,稱對方「創造一個令人好易入耳嘅soundbite (精警說話)」,「用幾個字概括咗十幾分鐘嘅訪問,令人忽略前文後理」,又指自己說話「幾賣得吓報紙」,「感覺自己對新聞自由都有啲貢獻」,但強調不應將不支持增加侍產假的僱主標籤為無良。

本報翻查該節目內容,是由節目旁白引述張宇人指「侍產假一日都唔應該有」,張一直未作澄清。

議會陣線朱凱廸則引述建制派報章《頭條日報》曾報道指張宇人拒絕收回「侍產假一日都唔應該有」言論,故他要求張宇人澄清,既然否認發表這番話,又何來拒絕收回?張宇人最後未有澄清。

■記者姚國雄




鍾意就快D Share啦!