網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月26日 星期五

感情一塌糊塗 關之琳唔要男人 __,關之琳,

經歷過兩次婚姻的「大美人」關之琳,多年來緋聞無數,現在的她卻學會享受一個人的生活。
經歷過兩次婚姻的「大美人」關之琳,多年來緋聞無數,現在的她卻學會享受一個人的生活。有「大美人」之稱的關之琳多年來緋聞無數,情路多姿多采。自從三年前跟第 ...


有「大美人」之稱的關之琳多年來緋聞無數,情路多姿多采。自從三年前跟第二任丈夫陳泰銘離婚後,關之琳暫時跟緋聞絕緣,早前她接受《蘋果》專訪時,自言以往的感情生活是「一塌糊塗」,她更坦言:「拍過拖、結過婚,覺得原來同一個人生活係咁難。」被問到會否生兒育女,她笑說怕下一代是找她報仇。

採訪:栐仁

攝影:小青

現年56歲的關之琳經歷過兩段婚姻,多年來緋聞男友無數,而且男主角不是富豪就是型男,羨煞不少港女。關之琳日前在上海接受《蘋果》專訪,她亦不諱言自己享受被人追求的感覺:「我係好吸引人,唔只異性,嗰啲係飄過嘅嘢,我覺得我好吸引人嚟搵我,所以我會遇到好多機會,但要睇我識唔識把握。」



追求完美愛情的關之琳,直言自己一直在發夢。 追求完美愛情的關之琳,直言自己一直在發夢。
關之琳15年自爆與陳泰銘離婚,有傳是因為陳泰銘孖女反對所致。資料圖片

關之琳15年自爆與陳泰銘離婚,有傳是因為陳泰銘孖女反對所致。資料圖片

對愛情厭倦

回首半生,關之琳會如何形容自己的感情世界?她想都不用想就衝口而出:「一塌糊塗!可能呢個係我嘅命,我嘅性格好執着,令到唔係好多人咁愛我,我要求嘅完美係冇㗎囉,所以活喺一個唔係現實嘅世界上。」即是她由始至終對感情都要求完美?她說:「係呀!其實冇㗎!我見到人哋可能表面好靚,其實好多嘢發生,我自己到𠵱家都發緊夢,𠵱家都一盆冷水潑咗落嚟,醒一醒啲,但我嘅感情都幾失敗,唔識handle。」

難道關之琳不可以稍為遷就一下現實嗎?她苦笑道:「冇辦法,改唔到,我情願冇,亦唔情願遷就。享受一個人,瞓一張床幾舒服,唔使顧嗰個人,要就啲細節嘢其實好攞命。拍過拖、結過婚,覺得原來同一個人生活係咁難,所以一個人幾開心!」

關之琳又自評不是好女友:「我要去了解一個人起碼五年以上,先可以了解同配合,過咗呢段時間耐性又減低咗,所以我唔係一個好好嘅女朋友。𠵱家嘅愛情觀都變咗少少,我好自閉,除咗做嘢,就係返屋企、做運動,運動係我最大享受。」

跟前夫陳泰銘三年前離婚後一直單身,關之琳直認對愛情仍有陰影:「嚟到就嚟,好合眼緣都要睇性格,如果性格唔啱,真係好對唔住,我冇辦法就佢,所以𠵱家一個人,暫時都幾好。我有時都好驚,希望唔好出現住,出現咗咪又要嚟過?算喇,真係好攰喇。」關之琳一向有「大美人」之稱,她有否想過留下美麗基因,生兒育女呢?她坦言想過:「曾經諗過,但我驚最唔好嘅留咗畀佢就仲煩,嚟報仇!唔好喇,我成日好負面,所以唔會生。」



關之琳82年與王國旌(左)閃婚時被父母反對,九個月後離婚。資料圖片

關之琳82年與王國旌(左)閃婚時被父母反對,九個月後離婚。資料圖片
90年代初,關之琳曾與劉鑾雄拍拖,兩人94年分手。資料圖片

90年代初,關之琳曾與劉鑾雄拍拖,兩人94年分手。資料圖片

最鍾意舉重

既然決定不留下美麗基因,那麼關之琳更要好好保養,將美麗延長。自認貪靚的她笑說:「我好緊張保持我嘅身形,對我嚟講運動係最重要嘅一樣嘢,可以排汗、排毒,對身體健康好重要,其他就係食嘢要小心,好少食到好飽,小心食任何嘢。」

想不到外表纖瘦的關之琳,原來最愛舉重:「一星期做五日運動,留番兩日自己時間,因為一做就要做三個鐘,我鍾意做心肺運動同舉重,我鍾意個過程。咁樣令我覺得好舒服,一身汗,同埋感覺啲汗排咗好多毒。」關之琳自言必需要有充足睡眠,不過她對天然衰老已有心理準備:「自己好緊張健康同身形,呢個最基本可以做,面就冇辦法,佢要老就老,點樣變化都冇辦法,順其自然最好。」



關之琳除了做心肺運動及舉重,亦會行山保持健康。資料圖片

關之琳除了做心肺運動及舉重,亦會行山保持健康。資料圖片
關之琳與陳柏熹(左)合作多時,今年更首次獨立搞時裝騷。資料圖片

關之琳與陳柏熹(左)合作多時,今年更首次獨立搞時裝騷。資料圖片

EQ高最緊要

除了做運動來保持身體健康,心理健康亦很重要。娛樂圈是非多,關之琳亦遇過不少,但她從不放在心上:「我鍾意低調啲,我唔鍾意是非,但是非偏偏會嚟搵我,好多是非、好多唔好嘅,但我EQ高,我覺得唔係真嘅做乜要講咁多箒,自己心知、天知、地知,我冇做係咪?有啲朋友會好竧,我覺得越解釋咪越煩,所以做呢行要有呢個忍耐先得。」她笑言有時也會安慰自己:「心裏冇做到咪得囉,我個人成日好儍,諗啲人可能妒忌我,所以會有咁嘅報道,就係咁諗,咪開心囉。」




鍾意就快D Share啦!