網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月4日 星期四

內地限酬 千嬅:我有交稅 __,千嬅,楊千嬅,

千嬅與周柏豪剛拍完新劇,千嬅表示開完演唱會就會放假幾天。
楊千嬅與周柏豪昨日在尖沙嘴出席護膚品活動,為林恬兒創辦的環保機構籌得50萬元。對於內地廣電總局頒令,明星拍一季綜藝節目總酬金不可超過1,000萬人民幣 ...


楊千嬅與周柏豪昨日在尖沙嘴出席護膚品活動,為林恬兒創辦的環保機構籌得50萬元。對於內地廣電總局頒令,明星拍一季綜藝節目總酬金不可超過1,000萬人民幣,問千嬅會否收入變少?她說:「政策每個國家都唔一樣,冇得批評,呢個係每個地方嘅規矩,如果要請我嘅製作費係充裕,而對我前途係有幫助,唔只係睇酬勞,要平衡,工作對我有更多發展空間嘅,我都會接。」

千嬅亦指不擔心機會比之前少,她說:「從來機會都係留畀努力嘅人。自己應該收嘅會據理力爭,我有交稅嘅,我唔係好擔心。我有做嘢㗎嘛,付出多過收入,唔虛㗎。」而千嬅與柏豪合作的電視劇《多功能老婆》拍了共114天,前晚終於煞科,千嬅自言充實,演唱會後便放假幾天,到日本玩。



林恬兒為下一代推動環保。 林恬兒為下一代推動環保。
千嬅老公丁子高(左)也有現身活動。

千嬅老公丁子高(左)也有現身活動。
楊洛婷昨為活動擔任司儀。

楊洛婷昨為活動擔任司儀。

另外,林恬兒為了下一代,大力推動環保,她說:「由細到大都教佢哋環保習慣,兩個小朋友嘅衫都係循環再着,有啲仲係老公留番嘅。嚟緊萬聖節想搵番當年奶奶親手做嘅Halloween衫,可以同小朋友影番張相。」

採訪:羅慧敏

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!