網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月30日 星期二

蕭潤邦:C1:蕭潤邦百萬過大禮娶江若琳 __,江若琳,蕭潤邦,

畀兩次禮金氹掂岳父岳母!「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)和「花膠麵后」江若琳(Elanne)將於12月23日結婚,會在星級酒店筵開40圍大宴親朋。昨日 ...


畀兩次禮金氹掂岳父岳母!


「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)和「花膠麵后」江若琳(Elanne)將於12月23日結婚,會在星級酒店筵開40圍大宴親朋。昨日進行過大禮儀式,在Oscar的大妗姐麗姐帶領兄弟團下,抬了八擔中式禮餅、乳豬、兩對龍鳳鈪、金戒、金豬牌、椰子、生果、海味及禮金到女家。他在儀式進行期間不能與Elanne見面,故在江家門口「罰企」,而準新娘則躲在房內,被迫分開半個鐘。

密密睇樓想置業

儀式完成後,兩人接受訪問時表示過大禮程序複雜得令他們頭暈,每日「濕碎嘢」令Elanne精神緊張,她說:「會突然彈起,問佢買咗呢樣嗰樣未,Oscar攰爆,佢話我終於有一個新娘嘅狀態。」而Oscar多得麗姐幫忙,不識傳統禮節的他如「小學雞」般每事問,到正式過大禮,全靠一班兄弟及麗姐,他則做司機接送。

問到禮金多少?Oscar避談:「心意最重要。」不過自爆給了未來岳父岳母兩次禮金,因求婚成功後他即時「落訂」:「好驚世伯、伯母唔畀個女嫁我嘛,到準備過大禮先知,原來禮金係應該今日先畀,世伯、伯母話唔使再畀,但我堅持,希望佢哋見到我嘅誠意,相信我一世都會對老婆同佢哋好。」雖然拒絕透露金額,但聘禮多到一張大枱都「擺唔晒」,連兩次禮金,相信超過100萬元。

Elanne撒嬌表示過大禮後會「失寵」,因父母吩咐她「唔好再蝦邦邦」。Oscar則爆女家回禮到男家時,其母聽大妗姐一句「百子千孫」後立即閃人:「原來佢衝入房喊。」據知,他正密密睇樓,希望盡快置業令愛妻有安樂窩,以行動證明愛錫Elanne並非得把口。

見面犯禁?

蕭潤邦過大禮後即與江若琳見面,坊間有指此舉犯下禁忌。堪輿學家陳子才表示,傳統禮節上的確要求準新郎及準新娘完成過大禮後,翌日才能見面,但時至今日,大部分限制都已放寬,現在完成儀式後即日便可以相見。並指過大禮前雙方不能見面,原因是避免相沖,否則容易令婚事有所阻滯。提到蕭潤邦付了兩次禮金,他指沒有問題,反而可視作「好事成雙」的好意頭。

至於江若琳表示:「我呢個大妗姐好潮嘅,佢話只要過大禮期間見唔到面就得。」而Oscar肉麻說:「因為我太掛住佢嘛。」

此外,將於11月22日與歐陽巧瑩(Tammy)結婚的林師傑亦於昨日過大禮,他做司機接載兄弟楊潮凱和周志康,攜四大袋包括金椰子、海味、「包羅萬有」大利是及禮金到女家,過程快靚正,女方父母很滿意。Tammy接受訪問時說:「我哋好趕,因為潮凱約咗人行山,阿康又要湊女,大家擺低咗,冇乜蝦碌嘢,好暢順,我媽咪回埋禮、攞埋金器,佢哋真係趕到飲咗一啖茶就走。」又指婚禮籌備了9個月,看見未來老公前一晚入禮金時很感觸:「時間真係過得好快。」林師傑的兄弟團包括羅天宇、楊潮凱、周志康、麥秋成、翟威廉、譚俊彥等,而劉佩玥、蔚雨芯、陳婉衡、王子涵、朱晨麗及反串的溫家偉等任姊妹團。林師傑表示:「哈哈,好似真係融入咗一個屋企咁,Auntie回咗少少禮畀我哋,成件事好幸福。」而林師傑與Oscar一樣未有按照傳統,過大禮後與Tammy見面,昨晚一齊出席友人婚宴,果然百無禁忌。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!