網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月30日 星期二

楊千嬅:三個月遭Hack兩次!千嬅IG被盜頭像都換埋 __,

唔知千嬅仲保唔保得住個Acc呢?!好多藝人都鍾意用社交平台同網民分享大小二事,好似歌手楊千嬅咁,佢除咗經常分享同囝囝嘅家庭樂之外,近排佢就鍾意上載素顏 ...


唔知千嬅仲保唔保得住個Acc呢?!


好多藝人都鍾意用社交平台同網民分享大小二事,好似歌手楊千嬅咁,佢除咗經常分享同囝囝嘅家庭樂之外,近排佢就鍾意上載素顏行山相,不過千嬅嘅帳戶頭像今日突然轉換成一個陌生女子嘅相片,更加改名做「Enes Demir」,原來佢個帳戶畀人入侵咗。

千嬅老公丁子高喺社交網上載太太大頭側面相,而相片上就印有字句:「我老婆個ACC(帳戶)又畀人Hack(入侵)咗呀!」佢再留言話:「三個月畀人Hack兩次⋯想點?」網民都紛紛留言話見到千嬅換頭像已經覺得好奇怪,仲直斥入侵者嘅行為好無聊,有網民仲話千嬅已經唔係第一個藝人受害,希望呢個社交平台可以更正視私隱問題!及後,千嬅的帳戶最後冇事,回復正常。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!