網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月30日 星期二

【銅紫荊星章】惠英紅羨慕林鄭夫婦俏皮舉動 稱下個目標係嫁人 __,惠英紅,

曾問鼎三屆金像、一屆金馬影后嘅惠英紅,日前獲行政長官林鄭月娥頒授銅紫荊星章,其後又獲英皇老闆楊受成為佢設宴慶祝,期間更送上銅紫荊星章造型嘅蛋糕添。席間 ...




曾問鼎三屆金像、一屆金馬影后嘅惠英紅,日前獲行政長官林鄭月娥頒授銅紫荊星章,其後又獲英皇老闆楊受成為佢設宴慶祝,期間更送上銅紫荊星章造型嘅蛋糕添。

席間,英紅姐話屋企有兩個金馬獎、四個金像獎,而銅紫荊星章就會擺喺正中間,因為「呢個獎好似係一個冠冕,覺得被認同。同埋屋企人曾經話『你而家做返官,我哋有人做番官喇!』感覺上好似為屋企增咗一啲光,嗰種感覺好溫暖,同攞到電影獎項係唔同嘅」。

問返英紅姐,特首林鄭喺合照時推開老公一事,佢就話:「好好笑,其實當時我喺現場睇到都幾羨慕,結咗婚咁多年,兩夫妻仲可以有啲咁俏皮嘅動作。佢老公又好可愛,會話『好啦唔阻你』。佢哋嗰種默契同恩愛係發自內心先會有呢啲小動作,我又唔覺得有咩小男人、大女人,我完全唔覺得,我覺得係一對好恩愛嘅夫妻先會咁樣。」

開到口講羨慕,難怪英紅姐話下個目標就係嫁得出啦,仲話對象就算有大肚腩、臭狐都無所謂,係個好人就OK。

鍾意就快D Share啦!