網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月21日 星期三

【惡爸有苦衷】吳鎮宇當街扯火鬧仔 10歲Feynman 嚇到呆晒 (足本版) __,吳鎮宇,

因乜事另到吳鎭宇咁勞氣呢?之唔係為咗阿仔Feynman囉!「因為人生無常,不知道那一天,我就突然離開這個地球,就還沒有把他教好,真的不好了!」吳鎮宇說 ...




因乜事另到吳鎭宇咁勞氣呢?之唔係為咗阿仔Feynman 囉!

「因為人生無常,不知道那一天,我就突然離開這個地球,就還沒有把他教好,真的不好了!」吳鎮宇說。所以鎮宇喺阿仔面前,一向都做慣醜人架喇!

早排咁啱俾《壹仔》撞到佢地一家三口出完埠返香港。冇見一排,Feynman 大個仔咗好多喎!仲開始有啲發福添!沿路推住行李嘅鎮宇一直同老婆行,Feynman 就黐住司機叔叔,不知幾好傾!一向走開性格路缐嘅鎮宇,有靚喼唔用,竟然帶住個紅白籃去旅行,夠晒獨特!

去到停車場,鎮宇突然發火⋯⋯⋯ 俾老豆教訓,Feynman 當場呆晒,完全唔敢駁咀。 至於企喺隔離嘅媽咪,呢鋪都愛莫能助lu!連環發炮咗分幾鐘,鎮宇終於熄怒,一家三口上車返歸喇!

大家都唔好以為鎮宇教仔一味靠惡喎,佢只係有一套獨特嘅教法!「我覺得首先管他嚴厲一點,你對他可以笑的時候,他知道自己做對了!」

講到底,鎭宇都係因為太錫個仔啫!睇下佢幾年前拍《爸爸去哪兒》嗰陣,次次扯火鬧完個仔,自己都忍唔住喊。

「這個世界上就沒有其他人的愛,能比得上父母的愛。那種比較原始的教育,母親流著淚打你,跟你講道理,那個道理永遠你會記得。」

呢一幕連班網民都話催涙呀!Feynman 第日大個仔,應該就知道爸爸嘅苦衷喇!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!