網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月21日 星期三

黃建東:黃建東晒琴技冧爆江嘉敏:佢話愛上咗我 __,江嘉敏,黃建東,

江嘉敏話冇見過男仔彈琴。藝人黃建東於台慶夜的「臥虎藏龍」表演部份騷Quali彈鋼琴,原來此乃他2011年參舉香港先生後再度騷琴技,難怪東東表現興奮,他 ...


江嘉敏話冇見過男仔彈琴。


藝人黃建東於台慶夜的「臥虎藏龍」表演部份騷Quali彈鋼琴,原來此乃他2011年參舉香港先生後再度騷琴技,難怪東東表現興奮,他謂:「成兩年冇掂過鋼琴,為咗台慶練咗一星期,其實好多人都唔記得我選過港男,當然連我識彈琴都唔知哈哈!所以綵排時,好多同事都驚訝,好搞笑,江嘉敏仲話冇見過男仔彈琴,佢睇完我彈琴之後話愛上咗我,仲叫我做愛人。但明明佢啱啱宣布咗有男朋友,咁我點算好先?」

忙於拍無綫新劇《黃金有罪》的他,由於台慶後休息幾個鐘就要開工,故完騷後索性於電視城留宿,但臨瞓前也自娛一番,他謂:「我見汪阿姐(汪明荃)自創Tag人好Hit,梗係唔執輸跟上潮流,喺啲相度加上自選文字玩吓!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!