網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月21日 星期三

馬國明:失視帝有紅V!馬國明宣布喜訊晒裸照贈興 __,裸照,馬國明,

媽~我得咗喇!「民間視帝」馬國明喺台慶又陪跑,不過佢今日有「喜訊」宣布噃!話說佢上個月尾開咗微博終於可以同網友互動,不過一直未有「紅V」(個人認證), ...


媽~我得咗喇!


「民間視帝」馬國明喺台慶又陪跑,不過佢今日有「喜訊」宣布噃!話說佢上個月尾開咗微博終於可以同網友互動,不過一直未有「紅V」(個人認證),睇落木獨嘅佢發揮馬國明式幽默自製紅V,仲每張相都畫一個上去,連圖像都有!幾經辛苦,佢今日興奮留言:「終於有微博認証(證)喇……感覺就像有出生証(證)明1樣……謝謝……yeah……✌✌✌」仲附上一張裸照贈興,而張相佢仲搞笑用個自製紅V​​​​遮住「小明」,不過係童年照啫!

其實馬國明真係好風趣,啱啱開微博時,好多網民「嫌棄」佢唔識玩,叫佢快啲申請認證!之後佢就上載舉V自拍照,留言:「V認証(證)來了……yeah」點知大家不懂佢嘅幽默話佢蠢,誤會佢都係唔知咩叫「認證」,搞到佢再上載張手遮眼嘅自拍相表示「冇眼睇……」!今次終於「得償所願」,就嚟比視帝仲難攞,網民都戥佢好開心,不過就要求佢以後每張相都要Keep住加紅V,有人仲話呢期社交網最紅就係馬國明同汪明荃嘅「汪阿tag」喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!