掃呢頁CODE去手機

2018年11月1日 星期四

張嘉兒:港姐張嘉兒宣布再佗B:嘔到七彩黐住張床 __,張嘉兒,港姐,

恭喜!恭喜!34歲的前港姐張嘉兒於2015年與金融才俊Nathan結婚,翌年在港誕下女兒Leora,之後嘉兒不時喺社交網分享育兒心得,變身湊BBlog ...


恭喜!恭喜!


34歲的前港姐張嘉兒於2015年與金融才俊Nathan結婚,翌年在港誕下女兒Leora,之後嘉兒不時喺社交網分享育兒心得,變身湊B Blogger!今日,佢喺社交網宣布又再大肚喇!佢發文:「踏入11月啦。呢個月份亦都係我嘅生日月份。好想同大家分享一個喜訊就係我再一次懷孕啦。

今次陀(佗)BB比上一次辛苦同埋攰好多,真係每日淨係想黐住張床,不過係唔可以嘅,因為我仲要照顧我個女。作吐作悶嘅次數亦都多咗,聞到有油煙味都會感到不適。

話雖如此,我好感恩同埋好開心上天送一份咁大嘅生日禮物俾(畀)我。一諗起將來多一個小朋友會帶比(畀)我哋一家人嘅歡樂,所有辛苦都變得值得。

有人話養兒100歲長憂99歲,計我話係長喜99至真。我依家真係好想我嘅energy快啲返嚟,等我可以計劃我嘅baby-moon. 你話我去邊好呢意大利,馬爾代夫,定日本?

#意大利又驚天氣凍 #馬爾代夫又唔知適唔適合大肚婆 #日本又唔知會唔會啲輻射影響 #大家有咩提議呢 #mamacollege #小寶貝做家姐啦 #希望BB身體健康 #係(喺)我個肚入邊健康成長」

另外,張嘉兒仲晒出一條短片,片中佢問囡囡Leora:「媽咪個肚有乜?」Leora就答:「有BB。」張嘉兒再追問:「有乜話?」Leora再答多一次:「有BB。」之後仲錫咗媽咪一啖,真係好溫馨呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!