網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月9日 星期五

藍潔瑛離世:藍潔瑛追思會:胞姐指未安排骨灰事宜 __,藍潔瑛,

問到骨灰事宜,藍潔卿只答:「未安排!」藍潔瑛的後事安排為人所關心,其胞姐藍潔卿在追思會完結後被問到骨灰事宜,她只答:「未安排!」至於香港天主教教區副主 ...


問到骨灰事宜,藍潔卿只答:「未安排!」


藍潔瑛的後事安排為人所關心,其胞姐藍潔卿在追思會完結後被問到骨灰事宜,她只答:「未安排!」

至於香港天主教教區副主教陳志明為藍潔瑛講道後接受東網訪問,他說:「五年前見過藍潔瑛一次,當時見佢同教友好開心食雞批,之後都冇見過,印象中佢係好開心!而平時自己有做堂區事務,咁啱今日呢個堂區主神父忙,所以我嚟幫手。(骨位放呢度?)其實骨灰方面,除咗呢度仲有跑馬地、長沙灣及粉嶺天主教墳場嘅骨灰龕位都可以放,睇佢家人意願,而今晚亦有代收帛金,之後會畀番佢家人處理!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!