網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月9日 星期五

從來唔同人嗌交 阿嬌間中只會同未婚夫嘈 __,鍾欣潼,阿嬌,

從來唔同人嗌交阿嬌間中只會同未婚夫嘈鍾欣潼同未婚夫賴弘國參與拍攝嘅內地實驗節目《爸媽學前班》今個星期播出第五集。今集節目入面,佢哋兩個喺日常生活方面默 ...


  • 從來唔同人嗌交 阿嬌間中只會同未婚夫嘈


  • 鍾欣潼同未婚夫賴弘國參與拍攝嘅內地實驗節目《爸媽學前班》今個星期播出第五集。今集節目入面,佢哋兩個喺日常生活方面默契十足,睇到其他三對藝人夫婦大嗌羨慕。好似食早餐時,食緊嘢嘅阿嬌口噏噏咗幾句,賴弘國就即刻知道佢想點。除此之外,飯量好少嘅佢只要一個眼神,賴弘國就變身「食物回收機」,即刻「回收」阿嬌食唔晒嘅飯餸。

    喺悠閒嘅姊妹淘下午茶時,阿嬌亦同大家分享咗佢同賴弘國呢段感情嘅甜酸苦辣。阿嬌坦言賴弘國溫柔感十足,唔會俾自己拎重嘢,冇佢喺身邊勁唔習慣,而佢對病人嘅細心亦係自己心動嘅原因之一。阿嬌又話自己從來都唔會同人嗌交,但係間唔中都會賴弘國嘈幾句,對於人生話題嘅分歧有時會令佢哋兩個產生矛盾。聽到咁樣,嘉賓之一嘅章齡之就一語道破,「從不鬧矛盾的人會跟一個人吵架,說明他是獨特的,特別的。一吵一鬧過後,帶來的是更多的羈絆。」阿嬌都表認同,「Michael是可以改變的,我等他長大。」下午茶結束後,女生們返到屋企,阿嬌就直接走去廚房,幫賴弘國準備晚餐,兩個人唔駛講太多嘢就配合得天衣無縫。

    另外,喺互動環節入面,心理學家叫四對藝人婦互相寫低對方嘅缺點。拎住支筆係咁寫係咁寫嘅賴弘國直言:「自己雙手拿滿了東西時,阿嬌還會要求幫忙『倒一杯水』。」當要求佢改進時,阿嬌就嘟晒嘴詐嬌,「沒辦法改,這是習慣啦。」sweet到爆嘅互動,又惹嚟嘉賓們葡萄一番。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!