網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月29日 星期四

【娛樂人物】自豪四子女港大畢業吳浣儀多得壞脾氣 __,吳浣儀,

吳浣儀含辛茹苦養大四個子女,雖然她自評是嚴母,但也會尊重子女意願。
吳浣儀含辛茹苦養大四個子女,雖然她自評是嚴母,但也會尊重子女意願。年僅19歲就入行的吳浣儀,拍首部劇集《朱門怨》就成功上位,但因任性而離開無綫,更早早 ...


年僅19歲就入行的吳浣儀,拍首部劇集《朱門怨》就成功上位,但因任性而離開無綫,更早早嫁人。原以為平凡做個幸福少奶,但丈夫患癌散盡家財,她只好母兼父職拍劇養家,捱足多年,三女一子均於香港大學畢業,現在從事社工、飛機師及獸醫等。浣儀姐日前接受《蘋果》專訪,自評是嚴母:「好臭脾氣,𠵱家收晒火。」

採訪:嵐山

攝影:陳俊強

現年64歲的吳浣儀,73年參加無綫藝員訓練班,翌年就被選中飾演《朱門怨》的三少奶,本來星途一帆風順,但她卻兩度離開無綫。浣儀姐日前接受《蘋果》專訪,直認以前很任性:「拍完《朱門怨》叫做紅咗,但無端端又搵番你做reception、伙記,條氣唔順,又拍緊拖,之後去咗佳視做到佢執笠。咁當時男友就話不如結婚啦,咪結囉。」



因丈夫患癌病逝,吳浣儀家中經濟出現困難,幸得鮑起靜及羅蘭伸手相助解困境。 因丈夫患癌病逝,吳浣儀家中經濟出現困難,幸得鮑起靜及羅蘭伸手相助解困境。
二女(左)今年7月榮升機長,吳浣儀也感到非常自豪。

二女(左)今年7月榮升機長,吳浣儀也感到非常自豪。
雖然工作忙碌,但吳浣儀也會督促子女學習,現在工作有成。

雖然工作忙碌,但吳浣儀也會督促子女學習,現在工作有成。

鮑起靜雪中送炭

浣儀姐24歲結婚,除了要照顧三女一子,更與丈夫一起打理旅行社,直至87年才重返無綫拍《季節》,之後又因亞視高薪挖角再離巢。好景不常,丈夫患肺癌,數年間家財幾近散盡,05年丈夫病逝,其間浣儀姐要問朋友借錢度日,幸好有鮑起靜義助,還有羅蘭借出20萬元解困:「因為醫病使好多錢,當年真係連樓都抵押埋,最細個仔嗰陣得12歲,女又未出身。」

苦過方知甜,浣儀姐四名子女均於香港大學畢業,浣儀姐自豪地說:「大女做社工,二女揸飛機,7月剛升做機長喇。三女讀獸醫,四仔就喺電訊公司做,職位都幾OK啦。」以往浣儀姐不論拍劇有多忙,都會督促子女讀書。「冇人鍾意讀書,所以真係要由細逼。成個小學我睇㗎,我拍嘢都會遙控,默書就用錄音機錄晒,叫佢哋撳出嚟聽住默,同佢哋講『我拍完幾夜都會返嚟睇。』」她自評是嚴母:「我係幾惡嘅人,好臭脾氣,現在收晒火。」那麼她算得上是稱職媽媽嗎?浣儀姐笑說﹕「一定係!稱職老婆就唔敢講,因為我唔識煮嘢食,老公叻我好多。」



尊重子女的嚴母

雖然是嚴母,但浣儀姐尊重子女,會避免接送他們上學:「佢哋細個讀書,唔鍾意我去接返學放學,因為媽咪演戲,同學會問長問短,仔女俾同學講多兩句就唔鍾意。」近年二女為她添了一名男孫,浣儀姐提起孫仔就開心:「幾醒目,工人話有佢婆婆嘅演戲細胞,好多表情,見人唱歌又學你唱。」三代同堂,浣儀姐可以安享晚年,在她口中是「做又得,唔做又得」,浣儀姐知足地說:「夠使咪得囉,每人畀啲,發仔(周潤發)話齋,撻住15蚊人字拖都幾舒服呀。」

浣儀姐現在已不需要再為口奔馳,可以享受人生,拍過多部電視劇的她卻坦言已很少看電視劇:「Sorry,睇唔落。有次唔好講邊套啦,因為自己老友喺度做,我捧吓場,但睇咗一場就熄咗機。」浣儀姐覺得以前無綫上下拍劇用心,可惜此情此境已不再:「最重要搞好件事,觀眾出嚟鍾意。以前啲劇個底好,執少少就得,但𠵱家成個劇本都冇得搞,咪算囉,照做囉。」

場地提供:Teppanyaki Kaika(The ONE)




鍾意就快D Share啦!