網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月29日 星期四

張沛樂(Charlotte):【不得了】33E沙律台灣爆乳浸溫泉 __,張沛樂,

鼻血直標呀!藝人張沛樂(沙律)樣靚身材正,擁有33E、23、34.5宇宙級Body,近日佢就去咗台灣宜蘭玩,趁住天氣凍凍哋,沙律就選擇浸溫泉,佢以水着 ...


鼻血直標呀!


藝人張沛樂(沙律)樣靚身材正,擁有33E、23、34.5宇宙級Body,近日佢就去咗台灣宜蘭玩,趁住天氣凍凍哋,沙律就選擇浸溫泉,佢以水着上陣,壓喺池邊影相,事業線夾一夾,真係睇到人暈晒大浪呀!佢留言:「行到攰,當然要去浸溫泉!雙腳好似得到解脫,而且摸落啲皮膚好滑,好舒服。」今次台灣之旅,相信佢男友林耀聲都有一齊去,林耀聲上載ig stroy話去咗溫泉山,估計沙律張相都係佢影呀!

沙律接受東網訪問,佢話:「去咗宜蘭住棟式民宿,都係好輕鬆咁休息吓,有按摩,有溫泉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!