網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月29日 星期四

賴慰玲:賴慰玲出賣睡相 蔡思貝瞓人架車賴死唔走 __,蔡思貝,賴慰玲,

蔡思貝喺賴慰玲架車瞓到唔捨得走…藝人拍劇成日捱更抵夜,真係少啲體力都唔得!上年尾做咗媽媽嘅賴慰玲就喺igStory出賣好姊妹,原來蔡思貝喺佢架車度瞓覺 ...


蔡思貝喺賴慰玲架車瞓到唔捨得走…


藝人拍劇成日捱更抵夜,真係少啲體力都唔得!上年尾做咗媽媽嘅賴慰玲就喺ig Story出賣好姊妹,原來蔡思貝喺佢架車度瞓覺唔捨得走,從倒後鏡睇到思貝已經進入沉睡狀態,賴慰玲留言表示:「我收工有位女士瞓喺我架車,嘈醒佢反而問我點解唔走?我話等你離開,佢話:係喎!然後瞓番!」

轉過頭蔡思貝終於清醒番,仲留言回覆對方「我呢幾年都攰啦」,仲配上一個笑到喊嘅emoji,另外佢又上載一張雨點拍打車窗嘅照片,照片顯示時間係早上5點19分,即係話蔡思貝收工時間已經係第二朝早,加上落雨天氣又凍,都咪話唔辛苦!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!