掃呢頁CODE去手機

2018年12月18日 星期二

【無敵海景贈興】 37歲阿嬌正式註冊 賴弘國攬實老婆現身 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

攝影:馬建華、陳慧安
37歲鍾欣潼(阿嬌)正式註冊結婚了!今日跟台灣「醫界王陽明」賴弘國在尖沙嘴舉行註冊儀式,只邀請30多位至親好友見證,下午2時40分,阿嬌嘅座駕返抵西環 ...


37歲鍾欣潼(阿嬌)正式註冊結婚了!今日跟台灣「醫界王陽明」賴弘國在尖沙嘴舉行註冊儀式,只邀請30多位至親好友見證,下午2時40分,阿嬌嘅座駕返抵西環寓所,約10分鐘後,阿嬌嘅座駕再度駛離寓所,出發到筲箕灣,原來是調虎離山引開傳媒。



下午約4時10分,一對新人抵會場,新郎着白裇衫襯深色西褲,阿嬌着黑色上衫、灰色外套、白色鞋,當兩人在停車場由扶手電梯行落嚟時,老公好細心為阿嬌撥頭髮,仲攬住阿嬌條腰,讓傳媒拍攝老婆最靚一面,記者叫佢哋停低影相,阿嬌笑笑口急急腳,邊行邊講:「我要趕住去換衫。」冇停步即入會場。



阿嬌和老公在餐廳包場舉行註冊儀式,地點位於尖沙嘴海旁,可以盡覽270度維港靚景,一對新人可以望着海景作出山盟海誓,浪漫滿瀉。而餐廳的露天位置有5排座椅,以白色簡約佈置,有幾個花球點綴,賓客可望着海旁景色;今日天氣風和日麗,而露台外有草地,但因為海旁邊有小樹,故就算註冊儀式舉行時有船隻駛近,船上嘅人都未能分享阿嬌嘅喜悅一刻,私隱度極高。



現場保安嚴密,餐廳有職員在扶手電梯位把守,而商場亦安排三、四個保安,現場約有10多位傳媒守候。下午近3時,英皇嘅PR抵餐廳,迎接一對新人到場。約3點半,梁靖琪(Toby)抵會場,近年淡出娛樂圈嘅Toby開設婚嫁公司,今日阿嬌嘅大日子,唔知係咪搵咗Toby做統籌呢!



今年5月,阿嬌和賴弘國在洛杉磯舉行婚禮,「龍虎豹」好姊妹容祖兒同蔡卓妍、鄭希怡(Yumiko)、霍汶希(Mani)、賭王千金何超蓮陪嫁,阿嬌在婚禮上感動落淚,跟老公甜蜜錫錫,幸福滿瀉。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:馬建華、陳慧安 今年5月,阿嬌和賴弘國在洛杉磯舉行婚禮 今年5月,阿嬌和賴弘國在洛杉磯舉行婚禮
今日阿嬌會喺尖沙嘴舉行註冊儀式

今日阿嬌會喺尖沙嘴舉行註冊儀式
旁邊附送無敵大海景

旁邊附送無敵大海景
一對新人終於現身

一對新人終於現身
向四圍啲fans及傳媒揮手,新娘子阿嬌心情勁靚。

向四圍啲fans及傳媒揮手,新娘子阿嬌心情勁靚。
阿嬌老闆楊生都有到

阿嬌老闆楊生都有到
Kenny亦係今天獲邀嘉賓之一

Kenny亦係今天獲邀嘉賓之一
Mani拎住新人利是

Mani拎住新人利是
上面有阿嬌同賴弘國英文名首個字母

上面有阿嬌同賴弘國英文名首個字母

鍾意就快D Share啦!