掃呢頁CODE去手機

2018年12月18日 星期二

【依然有腰】大肚香香晒影後三點式 籮柚又圓又挺弗爆 __,岑麗香,香香,

大肚香香在夏威夷晒三點式影後相(網上圖片)
34歲人妻岑麗香兩年前嫁圈外老公Joshua(強強),月初宣佈造人成功,現懷有5個月身孕,拒透露BB性別;雖然有孕在身,但香香同老公已經飛咗去夏威夷度 ...


34歲人妻岑麗香兩年前嫁圈外老公Joshua(強強),月初宣佈造人成功,現懷有5個月身孕,拒透露BB性別;雖然有孕在身,但香香同老公已經飛咗去夏威夷度假,享受最後嘅二人世界;今早香香在社交網晒三點式影後相,依然有腰,陀B身材都弗過人。



相中嘅香香唔晒凸肚,只見背面嘅香香皮膚白滑,手腳纖幼,臀部好渾圓,似乎係陀B關係,令佢身材更激凸,靚人靚景索到爆,而在story有另一張正面相,香香悠閒地坐喺泳池嘅沙灘椅上曬太陽,不過就冇着三點式,而係着長衫長褲,拍攝於今早7點14分,香香留言:「early bird」早睡早起,大肚婆生活好有規律。



網民都紛紛求正面泳衣相,又讚香香公主嘅身材好正:「幸好不是近鏡頭,否則頂不順啊!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



大肚香香在夏威夷晒三點式影後相(網上圖片) 大肚都身材弗爆(網上圖片) 大肚都身材弗爆(網上圖片)
今早7點幾在泳池曬太陽(網上圖片)

今早7點幾在泳池曬太陽(網上圖片)
陽光與海灘好靚(網上圖片)

陽光與海灘好靚(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!