網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月18日 星期二

岑麗香:佗B岑麗香照飛夏威夷 騷白滑玉背唔見肚 __,岑麗香,

等睇你靚相呀!女神岑麗香(香香)今個月頭自爆已佗B5個月,由人妻升呢做準人母,幸福滿瀉~有老公強強做護花使者嘅佢,原來最近飛咗去美國夏威夷度假,佢仲一 ...


等睇你靚相呀!


女神岑麗香(香香)今個月頭自爆已佗B 5個月,由人妻升呢做準人母,幸福滿瀉~有老公強強做護花使者嘅佢,原來最近飛咗去美國夏威夷度假,佢仲一口氣上載多張相透露行程添!

面對陽光與海灘,香香就算大住肚都照換上一身比堅尼,大騷白滑玉背同長腿,不過佢就齋晒背影,搞到大家都見唔到佢個肚仔。雖然轉個頭佢就上載呢一張佢瞓喺泳池邊嘅正面相,不過就低調好多,換上一身長袖衫長褲包到冚,腹部略見微隆,又標示係當地時間早上7點幾,連放假生活都好有規律。網友見到啲相之後都嗌靚,仲話好想睇吓香香着泳衣晒肚仔,同佢肚中嘅小Baby「見一面」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!