網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月13日 星期四

【爆相爆片】口罩男企馬路邊舉banner:劉德華 映藝公司 無德無信 __,劉德華,爆相爆片,

劉德華演唱會舉行前再爆是非。
劉德華紅館跨年演唱會,今個星期六(15日)就舉行,正當華仔密鑼緊鼓為演出綵排,今日有台灣傳媒報道,指華仔旗下嘅「映藝劇團」,捲入欺詐傳聞。與此同時,本 ...


劉德華紅館跨年演唱會,今個星期六(15日)就舉行,正當華仔密鑼緊鼓為演出綵排,今日有台灣傳媒報道,指華仔旗下嘅「映藝劇團」,捲入欺詐傳聞。



與此同時,本報讀者今日在九龍灣發現有數名口罩男,拉住分別寫上「映藝公司 還我血汗錢」、「劉德華 映藝公司 無德無信」嘅banner同紙牌企喺馬路邊,唔知同報道嘅事件有冇關係。



讀者陳小姐透過「爆相爆片」分享咗幾張相片,並接受本報電話訪問,佢話:「今日大約4點鐘已經見到佢哋,有3個男人都係戴口罩,企喺宏光道嗰度,聽到佢哋講嘢係用普通話,但我八卦走埋去問佢哋發生乜事,佢哋就唔答我。」



陳小姐又話,佢因為工作要去附近開會,大約5點半開完會離開,都仲見到佢哋企喺度,但因為佢本人都要離開,所以唔知幾個口罩男最後企到幾點。問佢當時街上多唔多途人留意banner?陳小姐話:「其實佢哋喺條街四個角都掛咗banner,不過都冇乜人望,佢哋就只係企喺度,冇咩行動。」



根據台灣傳媒報道,一間名為「聚善美」嘅公司,指「映藝劇團」單方面終止其公司作為演唱會投資者資格,不但將其公司嘅商標喺海報中刪走,之前按協議支付嘅投資款項都被沒收,認為被欺詐,而映藝劇團一位李姓代表,更被該公司提出刑事控告,目前由台北地檢署偵辦中。



報道指出,一位代表「聚善美」嘅蘇姓負責人,先後取得華仔今年及明年喺中國同香港兩地演唱會嘅合作合約,更於今年5月同7月簽定「香港站」嘅投資協議書,又指7月26日公佈劉德華香港站演唱會海報,「聚善美」嘅商標都喺度,惟後來商標忽然被刪去,並於9月22日獲發函,指「聚善美」違反投資轉讓約定,所以終止雙方投資協議,並沒收投資款項。《蘋果》聯絡華仔公司了解,暫未有回覆。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



劉德華演唱會舉行前再爆是非。 今日有數名口罩男在九龍灣拉banner同舉紙牌,矛頭直指華仔旗下公司映藝。(讀者陳小姐提供圖片) 今日有數名口罩男在九龍灣拉banner同舉紙牌,矛頭直指華仔旗下公司映藝。(讀者陳小姐提供圖片)
陳小姐話佢問口罩男發生乜事,但對方唔答佢。(讀者陳小姐提供圖片)

陳小姐話佢問口罩男發生乜事,但對方唔答佢。(讀者陳小姐提供圖片)

鍾意就快D Share啦!