網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月13日 星期四

【爆相爆片】搭車爭凳仔好躁 肥哥哥大戰阿叔 __,爆相爆片,

搭巴士雖然唔講得上係同坐一條船,但既然同車,點解唔可以忍讓吓呢?好似周三晚9點幾咁,兩個男乘客懷疑因為爭位坐問題,喺大欖轉車站轉車時,就喺部269C線 ...


搭巴士雖然唔講得上係同坐一條船,但既然同車,點解唔可以忍讓吓呢?好似周三晚9點幾咁,兩個男乘客懷疑因為爭位坐問題,喺大欖轉車站轉車時,就喺部269C線九巴上大打出手。結果驚動警員到場,仲將兩人都拉晒添,其中一個57歲嘅巴士阿叔面部紅腫受傷要送院,有乜謂呢!



市民莊先生當時就係現場目擊經過,據佢所知涉事嘅巴士阿叔,同另一名着灰色衫、身形肥胖嘅男乘客,喺轉車之前搭另一部69X九巴時,已經發生爭執。當兩人落車轉搭269C巴士時,巴士阿叔就從後追上嚟,喝住對方叫對方唔准走,唔畀阿肥哥仔上部269C巴士。



當時肥哥仔身邊仲有一個女友人,佢都勸肥哥仔算啦唔好嘈,兩人於是上車,點知巴士阿叔就跟住上車,雙方你一言我一語又爆衝突,仲打起上嚟添。莊先生話當時見到有人起腳踢向肥哥仔,之後有人就㩒住巴士阿叔喺車上係咁砌。



現場有女乘客見巴士阿叔似乎無還手之力,一度上前勸對方唔好再打,話:「佢死咗你大件事呀!」但有人就好激動咁大聲話:「佢打我呀,佢搵支筆插我呀,大家見到」事後車長停車並報警,莊先生話雙方打咗十幾秒,樓上有個着黑色衫嘅休班警由上層落嚟,將兩人分開之後帶晒落車。



其間巴士阿叔一度向休班警展示臉部傷勢,說:「我被佢打到咁,佢喺69X已經打我!」惟肥哥仔反駁說:「咁你頭先夠用支筆插我」其身旁女友人亦幫口話巴士阿叔:「你以為七老八十大晒呀!」之後警員接報趕至處理。



警方話事件中,兩個男乘客本身喺巴士一齊坐,但懷疑因爭位坐問題,有人指對方太大份發生衝突。警員拉咗涉嫌打交嘅57歲姓吳同38歲姓陳男乘客,吳報稱面部受傷送博愛醫院治理,而陳亦話胸口痛,但就唔駛送院。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線或致電:63836568







肥哥哥㩒住阿叔係咁打。(讀者莊先生提供)

肥哥哥㩒住阿叔係咁打。(讀者莊先生提供)
事後阿叔執起糾纏間跌落地嘅電話同眼鏡。(讀者莊先生提供)

事後阿叔執起糾纏間跌落地嘅電話同眼鏡。(讀者莊先生提供)
有位坐上層嘅休班警員落嚟調停。(讀者莊先生提供)

有位坐上層嘅休班警員落嚟調停。(讀者莊先生提供)
着黑色衫嘅休班警員再將兩人帶落車報警處理。(讀者莊先生提供)

着黑色衫嘅休班警員再將兩人帶落車報警處理。(讀者莊先生提供)

鍾意就快D Share啦!