網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月25日 星期二

【收養內地流浪狗】蕭敬騰:我知檢疫辛苦,但不希望牠在內地苦一世 __,蕭敬騰,

蕭敬騰家有6隻狗4隻貓一共10隻動物,仲話要逼埋同一張床瞓,聽落好似擠迫戶喎。咪傻啦!蕭敬騰台北的家有8層高,其中2層屬地下室,仲有錄音室、花園等等, ...


蕭敬騰家有6隻狗4隻貓一共10隻動物,仲話要逼埋同一張床瞓,聽落好似擠迫戶喎。咪傻蕭敬騰台北的家有8層高,其中2層屬地下室,仲有錄音室、花園等等, ...




蕭敬騰家有6隻狗4隻貓一共10隻動物,仲話要逼埋同一張床瞓,聽落好似擠迫戶喎。

咪傻蕭敬騰台北的家有8層高,其中2層屬地下室,仲有錄音室、花園等等,大到連老蕭都話唔使出街放狗,屋企已經有足夠空間俾佢哋四圍跑!不過,唔放佢哋出街,最主要都係想保護班狗仔,因為佢哋都係收養返嚟嘅流浪動物,出到街見到馬路會緊張,所以都係可免則免。

老蕭仲話呢六隻狗,每隻都鬥可憐,每隻都有各自嘅悲慘身世,例如其中一隻本是繁殖場狗,聲帶已被割去;又例如一隻本是老蕭喺內地工作時遇見嘅流浪狗,經過嚴格檢疫後帶返台北飼養。「我知道佢幾個月嘅檢疫過程好辛苦,但我更唔希望佢喺內地辛苦一世。」老蕭說。

做節目連觀眾都可以係一種職業,幾多真幾多假大家心裡有數,不過老蕭對家中寵物嘅愛絕對真的假不了,睇佢當啲狗係BB咁抱住嚟錫就知啦。而且有錢到咁都唔會將照顧嘅責任假手於人,每日返到屋企都陪狗狗玩,仲會親自處理大小二便:「光是等它們上完廁所,大概就要一個半鐘頭。」真的愛是不保留。

鍾意就快D Share啦!