網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月25日 星期二

單文柔:C1:單文柔被撞肚 陳展鵬下禁足令 __,單文柔,陳展鵬,

婚後首個聖誕濃情蜜意!2018年對前港姐單文柔(Phoebe)來說別具意義,十月結婚成為「視帝」陳展鵬太太,翌月宣布懷孕,帶着雙重喜悅,迎來婚後首個聖 ...


婚後首個聖誕濃情蜜意!


2018年對前港姐單文柔(Phoebe)來說別具意義,十月結婚成為「視帝」陳展鵬太太,翌月宣布懷孕,帶着雙重喜悅, 迎來婚後首個聖誕節。想不到硬朗的展鵬,首次做爸爸即爆發滿滿父愛,變成緊張大師,向曾被途人撞到的Phoebe下「禁足令」及「戒甜令」, 但同時亦有鐵漢柔情一面,化身木工整BB 床及上網自學懷孕注意事項,360度全方位照顧太太需要。

今年十月在海上與陳展鵬情定終生的Phoebe,翌月即宣布懷有「小豬比」,瞬間成為人妻也成為準媽媽,現時佗B的她身體已漸漸適應,坦言每一日也是學習階段。自言是輕鬆媽媽的她,笑言未有緊張得為BB報幼稚園,但卻自爆老公是緊張大師,對她的日常生活操心,並照顧有加,令她大為感動。

現時還未見肚的她坦言有次獨自外出,不慎被途人撞到,雖然未嚴重得要入院留醫,但卻令她驚恐不已,但因展鵬當時正在工作,所以沒有第一時間通知老公:「好記得被人撞親之後,個肚拉扯咗成個幾鐘,嗰時我知道佢做緊嘢,所以唔敢話佢知,唔想騷擾佢令佢擔心,自己驚咗好耐,上網搵咗好多資料睇吓會唔會有事,等佢做完嘢先話佢知。」得悉愛妻有事,展鵬即大為緊張,更向她下「禁足令」並化身「私人保鏢」,她說:「佢就梗係想做私人保鏢, 佢盡量都陪去產檢同陪住我,但因為佢嚟緊開劇,有時又要去內地工作,所以我依家有嘢做都會搵家人或朋友陪我,亦唔敢去多人地方。」

視帝親自整BB床

除了「禁足令」,展鵬更對Phoebe下「戒甜令」,要她向甜品說不,她說:「我有時好想食雪糕,但無論喺屋企同出街,太多對眼望住我。(醫生話可以?)話要喺雪櫃啱啱拎出嚟嗰隻, 唔可以係軟雪糕。」為了保護愛妻,除做「私人保鏢」,展鵬又別出心裁化身木工,想親自整BB床,用滿滿父愛包圍BB,令她大為感動,她說:「之前我哋睇BB 床,佢話不如可以嘅話自己整一張BB床出嚟,之後就上網研究點整,佢為咗屋企同埋小朋友都擺咗好多心思。」除此之外,他又做「按摩師」及「心理大師」,時不時上網學習如何調節媽媽情緒,希望可以令她佗得輕鬆:「我哋一齊報班學吓點拉筋鬆筋,佢亦有學按摩幫我按吓,又會上網睇吓媽媽佗B嘅心理同身體變化,同我一齊學習。」

兩公婆約法三章

講到展鵬渴望想要「前世情人」,身為今世情人的她會否擔心地位岌岌可危?她坦言已與他約法三章:「我同佢講我哋未度蜜月,二人世界又未好好地過,所以無論仔定女都好,BB出世後,唔好太專注佢一個,唔可以忘記咗我。」迎來婚後首個聖誕節,她表示已悉心在家中布置好聖誕樹,與展鵬共度最後一個二人世界的聖誕節:「出年就係三人世界,所以好想靜靜哋食飯慶祝。(預備咩禮物畀佢?)我未諗呀,可能煮飯畀佢,又或者係佢煮畀我」

場地:Mini Hotel Causeway Bay

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!