網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月31日 星期四

陳嘉寶:Anjay宣布誕女 講到明唔得閒覆Message __,Anjay,陳嘉寶,

藝人陳嘉寶(Anjaylia)於社交網上載B女相,宣布已誕女並母女平安,BB改名Hosanna,意思即係「稱頌」,似乎囡囡大咗都會同父母一樣信基督教。 ...


藝人陳嘉寶(Anjaylia)於社交網上載B女相,宣布已誕女並母女平安,BB改名Hosanna,意思即係「稱頌」,似乎囡囡大咗都會同父母一樣信基督教。Anjay仲用囡囡第一人稱打咗篇長長英文自白,笑言「父母(即Anjaylia及老公黃頌祈)」依家忙住湊自己,唔得閒覆大家嘅恭喜Message,希望大家體諒,非常搞笑。BB趕得切喺農曆年前出世,計番時間都係狗BB,下星期仲可以一家三口過年添!

原文翻譯如下:「你好,世界!大家好👋!這是Hosanna與大家見面!感謝大家的祝福和關心,我好健康呀。我仍然有啲害羞和面紅,所以請給我一些空間,讓我可以慢慢探索這個充滿奇迹和偉大的大世界。作為一個需求性很大的新生兒,Anjay和Epa現在忙於照顧我。如果他們沒有時間回覆大家的Message,請原諒他們。我們真的很感激你所有的愛和祝福。願上帝與你同在! ❤」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!